SEO patarimai

SEO optimizavimas (angl. Search Engine Optimization) yra vienas pagrindinių internetinės rinkodaros sprendimų. SEO dėka svetainė gali užimti aukštesnes pozicijas Google paieškos rezultatų puslapiuose ir taip pritraukti daugiau organinio lankytojų srauto. Jei nusprendėte SEO optimizavimą ar SEO auditą atlikti savarankiškai, tuomet jums pravers čia pateikti SEO patarimai.

Patarimas #1: užtikrinkite svetainės pritaikymą mobiliesiems įrenginiams

Naršydami internete, dauguma žmonių šiandien naudoja mobiliuosius įrenginius. Vertindama svetaines, Google paieškos sistema taip pat atsižvelgia į šį faktą. Tiesa sakant, dažniausiai svetaines aplanko ir analizuoja būtent mobiliųjų įrenginių paieškos vorai (botai). Todėl įsitinkite, kad jūsų svetainė yra pilnai optimizuota mobiliesiems įrenginiams ir yra korektiškai jose atvaizduojama.

Patarimas #2: naudokite vidines nuorodas

Dauguma SEO specialistų ar savarankiškai SEO optimizavimą atliekančių asmenų dėmesį sutelkia tik į išorines (atgalines) nuorodas. Tačiau ne ką mažiau svarbios yra vidinės nuorodos, kurios paieškos sistemoms taip pat indikuoja apie atskirų puslapių autoritetą. Išnaudokite vidinių nuorodas teikiamus privalumus ir užtikrinkite, kad semantiškai (tematiškai) susiję svetainės puslapiai yra susieti vidinėmis nuorodomis.

Patarimas #3: atnaujinkite ir optimizuokite seną turinį

Jei naudojatės Google Analytics ar Google Search Console įrankiais, atkreipkite dėmesį į seno turinio pozicijas Google paieškoje. Taip pat pasidomėkite konkrečiomis paieškos užklausomis (raktažodžiais), kurie yra susiję su konkrečiu svetainės puslapiu. Atrinkite daug parodymų (angl. impressions), bet mažai paspaudimų (angl. clicks) sulaukiančius puslapius ir atnaujinkite (optimizuokite) juos atsižvelgdami į šiuose SEO įrankiuose pateikiamus raktinius žodžius.

Patarimas #4: ištaisykite technines svetainės klaidas

Techninės svetainės klaidos gali ne tik trukdyti Google paieškos vorams (botams) pasiekti ir analizuoti svetainės turinį, bet taip pat sufleruoti apie žemą jo kokybę. Google Search Console įrankyje galite rasti pagrindines Google sistemos aptiktas technines svetainės klaidas. Ištaisykite jas: tai padės užtikrinti tinkamą svetainės indeksavimą ir galimai pasiekti aukštesnių pozicijų Google paieškoje.

Patarimas #5: tinkamai išnaudokite HTML antraštes

HTML antraštės (angl. headings) yra vienas pagrindinių vidinių svetainės elementų, kuriais galima komunikuoti su paieškos sistema. Būtent HTML antraštės leidžia paieškos vorams (botams) greitai suprasti ir interpretuoti svetainės turinį. Todėl užtikrinkite, kad visi svetainės puslapiai turi <h1>, o pagal poreikį – ir žemesnių lygmenų (<h2> – <h6>) antraštes. Taip pat užtikrinkite, kad jos turi tinkamą eiliškumą ir tinkamas semantines sąsajas.

Patarimas #6: naudokite schema.org žymėjimą

Kaip ir HTML antraštės (ir kitos HTML žymos), schema.org žymėjimas padeda Google paieškos sistemai suprasti svetainės turinį. Pavyzdžiui, receptų puslapiui naudojant susijusias schema.org žymas, paieškos sistema gali greičiau ir paprasčiausia suprasti svetainės turinį ir rodyti jį pagal atitinkamas paieškos užklausas (raktinius žodžius). Kai kuriais atvejais schema.org žymėjimas taip pat leidžia Google paieškos rezultatų puslapiuose atvaizduoti svetainę nestandartiškai.

Patarimas #7: sekite Google algoritmų atnaujinimus

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl radikaliai pasikeičia svetainės ar atskirų jos puslapių pozicijas Google paieškos rezultatų puslapiuose (SERP) yra pagrindinių Google algoritmų atnaujinimai (angl. core updates). Jiems vykstant yra atnaujinami algoritmai, tai kaip jie interpretuoja duomenis bei kokius duomenis jie naudoja. Sekite susijusias naujienas ir SEO ekspertų interpretacijas. Tai padės efektyviau prisitaikyti prie paieškos sistemos pokyčių.

Patarimas #8: siekite tematiškai susijusių atgalinių nuorodų

Dažnai SEO specialistai remiasi atgalinių nuorodų (angl. backlinks) kiekybe ir trečiųjų šalių SEO įrankių rodomais autoriteto duomenimis (Moz, Ahrefs, Semrush). Atliekant išorinį SEO, reikėtų siekti kuo natūralesnio atgalinių nuorodų profilio bei ypatinga dėmesį skirti į semantiškai (tematiškai) susijusių svetainių ar puslapių nuorodas, nepriklausomai nuo jų autoriteto rodiklių.

Žinoma, pilnavertis SEO optimizavimas ar SEO auditas yra kompleksinis procesas, kurio metu reikia įvertinti daugybę atskirų veiksnių bei jų tarpusavio sąveiką. Čia pateikiami tik keli SEO patarimai, kurie gali greitai ir efektyviai padėti pasiekti aukštesnių pozicijų Google paieškoje ir pritraukti daugiau organinio lankytojų srauto.

Domina SEO paslaugos?

Tuomet susisiekite su mumis. Pasikalbėsime apie jūsų projekto optimizavimo perspektyvas ir kaip galėtume jums padėti.