Konkurentų analizė

Konkurentų analizė yra būtina, nes SEO optimizavimas nevyksta vakuume. Pasirinktos strategijos įgyvendinimo trukmė, kaštai ir sėkmė priklauso ne tik nuo išsikeltų tikslų, bet ir nuo jūsų konkurentų veiksmų. Pati SEO optimizavimo strategija taip pat priklauso nuo konkurentų pasirinkimų. Todėl konkurentų analizė, kaip ir SEO auditas, yra būtinos prieš bet kokius optimizavimo veiksmus. Tai – viena iš mūsų siūlomų SEO paslaugų. Tačiau konkurencinės aplinkos vertinimas taip pat naudingas ir platesniame rinkodaros kontekste.

Kas yra konkurentų analizė?

Konkurentų analizė yra vienas pirmųjų SEO strategijos rengimo žingsnių. Ji leidžia:

  • Įvertinti bendra konkurencinę aplinką, potencialą, galimą SEO optimizavimo trukmę ir kaštus.
  • Parengti tikslią SEO strategiją.
  • Identifikuoti pagrindinius konkurentus.
  • Įvertinti konkurentų SEO optimizavimo lygį, atliktus ar atliekamus optimizavimo veiksmus.
  • Išryškinti konkurentų optimizavimo trūkumus, kuriuos galima išnaudoti siekiant konkurencinio pranašumo ir kt.

Kas vertinama atliekant konkurentų analizę?

Konkurentų analizė yra kompleksinis procesas, kuriuo metu yra vertinami įvairūs su SEO susiję veiksniai. Tarp jų:

  • Teminis autoritetas (teminio žemėlapio išpildymas).
  • SEO optimizacijos lygmuo pagrindiniams ir antriniams raktiniams žodžiams.
  • Domenų autoritetas, atgalinių nuorodų profilis.
  • Prekinio ženklo stiprumas.
  • Konkurentų svetainių techninė, struktūrinė ir kt. būklė.
  • Konkrečių paieškos užklausų intencijos išpildymas.

Konkurentų analizės įrankiai

Konkurentų analizei atlikti naudojami įvairūs SEO įrankiai, leidžiantys greičiau ir efektyviau įvertinti tiek atskirus konkurentus, tiek bendrą konkurencinę aplinką konkrečioje rinkoje. Konkretūs konkurentų analizės įrankiai priklauso nuo konkrečių aplinkybių, tačiau pagrindiniai jų yra:

  • Ahrefs.
  • Semrush.
  • Website Auditor.
  • Screaming Frog.
  • Similarweb ir kt.

Kaip atliekama konkurentų analizė?

Konkurentai analizuojami nuosekliu procesu, kuris leidžia tikslingai įvertinti konkurencinę aplinką ir paruošti pilnavertę, užsakovui lengvai suprantamą ataskaitą. Konkurentų analizė įprastai atliekama tokia tvarka:

  1. Užsakovo poreikio įvertinimas, konkurencinės aplinkos dydžio nustatymas.
  2. Pagrindinių konkurentų ir pirminių bei antrinių raktinių žodžių identifikavimas.
  3. Konkurentų atskirų SEO metrikų ir bendrų SEO optimizavimo strategijų identifikavimas ir vertinimas.
  4. Ataskaitos ruošimas, įskaitant gaires SEO optimizavimo strategijai.

Konkurentų analizės kaina

Konkurentų analizės kaina priklauso nuo konkurencinės aplinkos dydžio. Kuo platesnė konkurencinė aplinka (pvz. kuo daugiau raktinių žodžių, kuriems ketinama optimizuoti svetainę) – tuo brangesnė gali būti konkurentų analizės paslauga. Mūsų siūlomos analizės kaina prasideda nuo 99 Eur.

Domina SEO paslaugos?

Tuomet susisiekite su mumis. Pasikalbėsime apie jūsų projekto optimizavimo perspektyvas ir kaip galėtume jums padėti.