Vidinis SEO

Vidinis SEO

Vidinis SEO (angl. On-Page SEO arba On-Site SEO) yra viena iš dviejų pagrindinių SEO optimizacijos dalių (kita – išorinis SEO). Vidinis SEO reiškia visus pakeitimus ir kitus veiksmus, kuriais siekiama optimizuoti pačią svetainę ar atskirus jos puslapius. Tai apima pokyčius svetainės turinyje, struktūroje, kode, HTML elementuose (antraštėse ir kt.), meta duomenyse ir kt.

Kas yra vidinis SEO optimizavimas?

Vidinis SEO optimizavimas yra visuma veiksmų, kuriais siekiama pakeisti svetainę ar atskirus jos puslapius taip, kad jie kuo geriau atitiktų Google paieškos sistemos standartus bei konkrečias paieškos užklausas inicijavusių lankytojų poreikį.

Kalbant konkrečiau, vidine SEO optimizacija yra siekiama, kad svetainė ir atskiri jos puslapiai būtų kuo lengviau pasiekiami, indeksuojami ir suprantami lankytojams bei paieškos sistemų robotams bei kad svetainė ir atskiri jos puslapiai kuo geriau atlieptų konkrečias paieškos užklausas generuojančių lankytojų poreikį. Įprastai tokia optimizacija gali būti skirstoma yra tris kategorijas:

  • Techninis SEO. Tai yra svetainės kodo optimizavimo ir kiti programavimo darbai, kuriais siekiama padaryti svetainę lengviau prieinamą paieškos sistemų robotams ir bendrai sukurti geresnę Google paieškos sistemos standartų atitiktį. Techninis SEO leidžia užtikrinti tvarkingą svetainės veikimą, didesnį jos greitį, pritaikymą mobiliesiems įrenginiams ir kt.
  • Turinio optimizavimas. Tai yra svetainės turinio pritaikymas konkretiems raktažodžiams (paieškos užklausoms), taip pat užtikrinant, kad turinys yra lengvai interpretuojamas Google paieškos sistemos robotų. Tai dažniausiai apima antraščių, meta žymų, kitų HTML elementų, vidinių nuorodų struktūros oprimizavimą, naujo turinio kūrimą ir kitus svetainės turinio pokyčius.

Kaip ir bendrai viso SEO proceso, vidinio SEO tikslas yra optimizuoti svetainę taip, kad ji bei atskiri jos puslapiai pasiektų kuo aukštesnes pozicijas Google paieškos rezultatų puslapiuose. Daugiau informacijos ieškokite: kas yra SEO?

Kuo vidinis SEO skiriasi nuo išorinio SEO?

Vidinis ir išorinis SEO yra dvi pagrindinės SEO optimizavimo dalys. Vidinis SEO yra orientuotas į pačią svetainę, vidinį jos turinį ir jo optimizavimą. Tuo tarpu išorinis SEO yra orientuotas į svetainės autoritetą ir reputaciją internete.

Atliekant vidinį SEO optimizavimą yra dirbama su svetaine, atliekant korekcijas įvairiuose jos elementuose. Tuo tarpu atliekant išorinį SEO optimizavimą, yra dirbama su svetainės autoriteto ir reputacijos didinimu internete. Tam tikslui yra renkamos išorinės nuorodos, dirbama su socialiniais tinklais, kitais būdais didinamas projekto ar prekės ženklo žinomumas.

Vidinis SEO: kaip jam pasiruošiama?

Vidinė svetainės optimizacija yra atliekamas nuosekliai, pirmiausia atlikus tinkamą SEO auditą, konkurentų analizę ir parengus konkretų veiksmų planą (SEO strategiją). Tam tikslui yra naudojami įvairūs SEO įrankiai, tarp kurių ir Google Search Console, Google Analytics ir kiti.

SEO auditas

Prieš atliekant bet kokius pokyčius svetainėje, pirmiausia yra įvertinama dabartinė jos būklė. Atkreipiamas dėmesys į svetainės optimizavimo klaidas ir galimybes. Tuo pagrindu yra parengiamas konkretus vidinio SEO optimizavimo planas.

Raktinių žodžių analizė

Vidinio SEO darbai yra neatsiejami nuo raktinių žodžių ir raktinių žodžių junginių analizės. Konkretūs optimizavimo darbai ir jų intensyvumas tioesigiai priklauso nuo to, kokioms konkrečioms užklausoms užsakovas nori optimizuoti savo svetainę. Raktinių žodžių analizė ne tik įvertina užsakovo poreikį, bet taip pat padeda atrasti kitus raktažodžius, kuriems galima optimizuoti svetainę ir pritraukti tikslinę auditoriją.

Konkurentų analizė

Prieš imantis vidinio SEO darbų yra įvertinami ir jūsų konkurencinė aplinka. Rinkos analizė yra būtina prieš imant bet kokių SEO optimizacijos, nes nuo konkurentų optimizacijos lygio tiesiogiai priklauso ir bendro SEO optimizavimo sėkmė.

Vidinis SEO: kaip jis atliekamas?

Vidinis SEO apima daug skirtingų optimizavimo darbų.

Puslapių antraštės

Puslapio antraštės (H1, H2 ir kt. HTML žymos) yra vienas pagrindinių elementų, kuriais svetainė komunikuoja su paieškos sistemoms. Tinkama jų sandara, struktūra ir turinys yra svarbi sėkmingos vidinės SEO optimizacijos sąlyga.

Meta duomenys

Nors ir mažiau svarbūs, bet kaip ir antraštės, meta duomenys padeda svetainei komunikuoti su paieškos sistema apie jos turinį ir leidžia kontroliuoti jo atvaizdavimą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose. Pagrindiniai jų – meta pavadinimas (angl. Meta title) ir meta aprašymas (angl. Meta description).

Vidinės nuorodos

Vidinės nuorodos yra tarpusavyje vidinius svetainės puslapius jungiančios nuorodos. Jos padeda sukurti tam tikrą svetainės struktūrą ir hierarchiją bei užtikrina tinkamą svetainės autoriteto pasiskirstymą tarp pavienių jos puslapių.

URL nuorodų struktūra

Nors kaip ir meta duomenys tai nėra lemiamas veiksnys, tinkama URL struktūra taip pat padeda svetainei komunikuoti apie jos hierarchiją ir turinį.

Turinys

Ko gero svarbiausias vidinio SEO darbas – svetainės turinio optimizavimas. Galiausiai visa vidinio SEO sėkmė atsiremia būtent į turinys. Jei turinys nebus kokybiškas, netenkins lankytojų ir neišpildys jų paieškos užklausos poreikio, tuomet jam bus sunku užimti aukščiausias pozicijas Google paieškoje. Tinkama esame turinio optimizacija, naujo turinio kūrimas (pvz. blog’o / tinklaraščio sukūrimas) ir tinkamas sąsąjų tarp atskirų puslapių užtikrinimas – pagrindiniai vidinio SEO darbai.

Vidinis SEO: kaina

Kaip ir SEO paslaugų, vidinio SEO kaina priklauso nuo daug faktorių: svetainės dydžio, optimizuojamų raktinių žodžių skaičiaus, konkurencinės aplinkos ir kt. Norint sužinoti kiek tiksliai kainuoja vidinis SEO jūsų projektui, kreipkitės į mus užpildę kontaktinę formą. Mūsų vidinio SEO kaina prasideda nuo 99 Eur.

Domina SEO paslaugos?

Tuomet susisiekite su mumis. Pasikalbėsime apie jūsų projekto optimizavimo perspektyvas ir kaip galėtume jums padėti.