Išorinis SEO

Išorinis SEO

Išorinis SEO (angl. Off-Page SEO) yra viena iš dviejų pagrindinių SEO optimizacijos dalių (kita – vidinis SEO). Išorinis SEO yra visuma veiksmų, kuriais siekiama įtakoti svetainės, puslapio ar prekės ženklo autoritetą ir reputaciją internete. Tai apima tokius veiksmus, kaip išorinių nuorodų tinklo kūrimą ir plėtrą, reputacijos socialiniuose tinkluose valdymą ir kt.

Kas yra išorinis SEO optimizavimas?

Išorinis SEO optimizavimas yra procesas, kuriuo siekiama padidinti svetainės žinonumą, matomumą ir autoritetą internete. Vienas pagrindinių išorinio SEO optimizavimo darbų – išorinių (atgalinių) nuorodų (angl. backlinks) kūrimas.

Google paieškos sistema kiekvieną internete aptiktą nuorodą traktuoja kaip rekomendaciją. Todėl kalbant supaprastintai, kuo daugiau išorinių nuorodų, kurios veda į svetainę yra aptinkama internete – tuo didesnį autoritetą tokia svetainė turi.

Žinoma, atgalinių nuorodų tinklo kūrimas yra kur kas sudėtingesnis nei atsitiktinių nuorodų rinkimas. Išorinės SEO optimizacijos sėkmę smarkiai įtakoja tokių nuorodų kokybė, jų kontekstas, atgalinę nuorodą patalpinusios svetainės autoritetas ir tematika bei kt. Daugiau informacijos ieškokite: kas yra SEO?

Kuo išorinis SEO skiriasi nuo vidinio SEO?

Išorinis ir vidinis SEO yra dvi pagrindinės SEO optimizavimo dalys. Išorinis SEO yra orientuotas į svetainės autoriteto didinimą, prekės ženklo reputacijos gerinimą internete. Tuo tarpu vidinis SEO yra orientuotas į pačios svetainės, jo turinio pokyčius ir optimizavimą. Atliekant vidinį SEO optimizavimą yra dirbama su tuo, ką svetainės savininkas gali įtakoti tiesiogiai: svetainės turiniu, kodu, meta žymomis ir t.t.

Atliekant išorinį SEO optimizavimą yra siekiama užtikrinti, kad Google paieškos sistema suprastų svetainę, kaip autoritetingą savo srities projektą remiantis internete aptinkamais signalais. Pagrindinis jų – atgalinės nuorodos, kurios veda atgal į optimizuojamą svetainę.

Išorinis SEO: kaip jis atliekamas?

Išorinis SEO yra viena svarbiausių SEO paslaugų sudedamųjų dalių ir apima skirtingus darbus, kurių esmė – svetainės autoriteto didinimas ir reputacijos gerinimas. Įprastai išorinis SEO atliekamas po pagrindinių vidinio SEO darbų, pirmiausia užtikrinus, kad pati svetainė yra kokybiška ir verta didesnio autoriteto ir geresnės reputacijos.

Atgalinių nuorodų profilio analizės

Prieš pradedant aktyvius išorinio SEO optimizavimo veiksmus, pirmiausia yra atliekama esamų atgalinių nuorodų profilio analizė. Jos metu yra įvertinamas išorinių nuorodų kiekis, jų kokybė, “anchor” tekstas ir jo pasiskirstymas, pasiskirstymsa tarp dofollow ir nofollow nuorodų ir t.t.

Konkurentų analizė

Prieš imantis optimizavimo veiksmų, taip pat įvertinama konkurencinė aplinka, t.y. kaip atrodo konkurentų atgalinių nuorodų profilis. Tai leidžia atrasti svetainės optimizavimo galimybes, įvertinti konkurentų išorinio SEO optimizavimo privalumus ir trūkumus, taip pat įvertinti reikalingą biudžetą, darbų trukmę ir kt.

Atgalinių nuorodų kūrimas

Atlikus pirminę analizę ir atsižvelgiant į turimą biudžetą yra pereinama prie aktyvaus atgalinių nuorodų kūrimo. Šiame etape yra ieškoma galimybių patalpinti atgalines nuorodas, kurios vestų optimizuojamą svetainę. Atsižvelgiant į išsikeltus tikslus, raktinius žodžius, biudžetą bei konkurencinę aplinką, yra išnaudojamos skirtingos atgalinių nuorodų tinklo kūrimo galimybės:

  • nuorodų rinkimas naudojant viešas interneto svetainių duomenų bazes;
  • nuorodų rinkimas naudojant skelbimų portalus ir panašius puslapius;
  • nuorodų rinkimas per susijusias ar aukšto autoritetingumo svetaines.

Kokybiškai atliekamas išorinis SEO orientuosis ne į atgalinių nuorodų kiekybę, bet į jų kokybę. Tai reiškia, kad atliekant išorinį optimizavimą bus siekiama gauti nuorodų iš geografiškai ir tematiškai susijusių svetainių. Tačiau konkrečias išorinio SEO optimizavimo galimybes ir iššūkius galima vertinti tik kiekvienam projektui atskirai.

Išorinis SEO: kaina

Kaip ir kitų SEO paslaugų, išorinio SEO kaina priklauso nuo konkretaus projekto, užsakovo tikslų ir konkurencinės aplinkos. Mūsų išorinio SEO kaina prasideda nuo 99 Eur.

Domina SEO paslaugos?

Tuomet susisiekite su mumis. Pasikalbėsime apie jūsų projekto optimizavimo perspektyvas ir kaip galėtume jums padėti.