Google Ads reklama

Google Ads reklama

Google Ads (anksčiau – Google AdWords) yra viena efektyviausių mokamos reklamos internete ir SEM (angl. Search Engine Marketing) rinkodaros formų. Tai yra mokama reklama, kuri leidžia pasiekti tikslinę auditoriją įvairiuose Google platformose: Google paieškoje (pagal tam tikrų raktažodžių paieškos užklausas), Youtube, Google Play ir kitose platformose.

Google Ads reklama gali apimti skirtingus formatus: ji gali būti tekstinė, vaizdinė, taip pat inkorporuota kaip konkrečios prekės ar jos kategorijos skelbimas. Perkant Google reklamą paieškoje, jūs galėsite būti užtikrinti, kad jūsų skelbimas bus rodomas aukščiausios paieškos rezultatų puslapio vietose. Šia prasme, tai yra būdas alternatyva SEO paslaugoms.

Kuo Google Ads reklama skiriasi nuo SEO?

Google Ads reklama yra viena iš populiariausių internetinės reklamos formų. Tai taip pat gali būti laikoma alternatyva SEO (skaitykite, kas yra SEO?), nes Google reklama paieškoje leidžia rodyti savo skelbimus Google paieškos rezultatų puslapiuose virš organinių paieškos pozicijų. Naudojantis tokią reklamą savo skelbimus galite rodyti pagal pasirinktus raktažodžius (paieškos užklausas).

Tačiau kitaip nei SEO atveju, Google Ads reklama yra mokama. Už ją mokama pay-per-click principu, t.y. už paspaudimą ant skelbimo. Todėl tokia reklama bus efektyvi ir naudinga tik tol, kol turėsite aktyvią reklamos kampaniją. Tuo tarpu SEO leidžia gauti organinį srautą ir po atliktų investicijų.

Google reklamos formos

Pirkdami Google Ads reklamas, galite pasirinkti skirtingus reklamos kampanijos kanalus, kuriuose bus rodoma jūsų reklama.

Reklama Google paieškoje

Tai yra reklamos tipas, kai jūsų reklama yra rodoma Google paieškos rezultatų puslapiuose. Tokia Google reklamos forma leidžia pasiekti tikslinį klientą, nes reklamą galite rodyti tik pasirinktų paieškos raktažodžių rezultatų puslapiuose. Be to, reklamos skelbimai gali būti rodomi ir nustatytai auditorijai: pagal lytį, amžių ir kitus demografinius kriterijus.

Google vaizdinė reklama (GDN)

Google vaizdinė arba banerinė reklama (GDN, Google Display Network) yra reklamos rūšis, kuomet jūsų reklamos skelbimai (baneriai) yra rodomi visame internete. Vaizdinės reklamos skydeliai gali būti rodoma ne tik Google platformose, bet ir įvairiose svetainėse, kurių savininkai sutinka rodyti Google Ads reklamas. Šio tipo reklamą taip pat galite rodyti pasirinktai auditorijai pagal įvairius demografinius ir kitus kriterijus.

Youtube reklama

Tai yra reklama Youtube tinkle. Ji gali būti skirtingų formų: praleidžiamieji ir nepraleidžiamieji skelbimai prieš vaizdo įrašą ar sraute, Video Discovery skelbimai ir kt. Kaip ir kitos Google reklamos atveju, perkant reklamą Youtube tinkle, galėsite pasirinkti norimą auditoriją pagal įvairius kriterijus.

Google Ads reklamos nauda

Mokama reklama Google tinkle turi išskirtinių privalumų, lyginant su kitomis internetinės reklamos formomis.

Tikslinė auditorija

Google Ads reklama leidžia pasiekti tikslinę auditoriją. Tam tikslui galima panaudoti ir pačios Google dirbtinio intelekto galimybes bei leisti jam parinkti, kurie reklamos formatai yra veiksmingiausi.

Skirtingos platformos

Google Ads reklamą galima rodyti ne tik Google paieškoje. Ją galima rodyti visoje Google ekosistemoje: Youtube, Google Maps, Google Play, Gmail ir kitose vietose. Tai reklamos užsakovui suteikia daugiau galimybių optimizuoti reklamą ir pasiekti aukštas konversijas.

Aukštas konversijų rodiklis

Dėl galimybės reklamuotis tikslinei auditorijai daugybėje Google platformų bei dėl Google dirbtinio intelekto teikiamų reklamos optimizavimo galimybių, Google Ads reklama leidžia pasiekti aukštą konversijų rodiklį ir greitą reklamos atsiperkamumą.

Analitika ir optimizavimas

Integruota Google Ads reklamos platforma leidžia realiu laiku sekti įvairius reklamos efektyvumo rodiklius bei atlikti reklamos kampanijos pakeitimus, kurie leidžia optimizuoti reklamą ir padidinti jos efektyvumą. Papildomai Google Ads galima naudoti kartu su Google Analytics.

Reklamos biudžeto kontrolė

Naudojantis Google reklamą yra nesunku prognozuoti savo išlaidas, žinoti, kokios yra reklamos parodymų ar paspaudimų kainos. Išmanusis kainų siūlymas leidžia reklamos kainą nustatyti realiuoju laiku, atsižvelgiant į įvairius signalus.

Testavimo galimybės

Naudojantis Google Ads platforma galima testuoti įvairias reklamos kampanijas. Tai padeda optimizuoti reklamos išlaidas, pasiekti didesnio konversijų rodiklio, didesnių pardavimų.

Google reklamos kaina

Google reklamos kaina priklauso nuo išsikeltų tikslų, konkurencinės aplinkos, tikslinės auditorijos, sezoniškumo bei kitų veiksnių. Įprastai už Google reklamą yra atsiskaitoma mokant už paspaudimą (angl. pay-per-click). Paspaudimo kaina gali svyruoti nuo 0.01 Eur iki 10 eurų ir daugiau.

Kiekvienas projektas ir kiekviena reklamos kampanija kainuos skirtingai. Tikslesnę kainą galima nustatyti tik įvertinus konkretų projektą ir jo tikslus.

Domina SEO paslaugos?

Tuomet susisiekite su mumis. Pasikalbėsime apie jūsų projekto optimizavimo perspektyvas ir kaip galėtume jums padėti.